Alla inlägg den 6 september 2011

Av Caroline Southstream - 6 september 2011 20:21

Idag vaknade man av att farsan vela ha hjälp med att fixa en annons i HT (Hudiksvalls tidning) efter lite om och men fick jag äntligen till det! Kan ju säga att det var lite krångligt när man bara använt sej utav blocket och en fader med noll koll.


När annonsen var klar tog man cykeln in till byn för att sedan åka buss till stan och snacka med Karin (choatch) vi pratade om jobbet jag sökt och funderingar kring praktik. Så jag fick lite hemläxa med mej:)  När man kom hem vart det mat och en massa städning. Nu har jag suttit här och trixat lite med bloggen och jag börjar få fason på det här :P


Nu ska jag ta mej en kopp kaffe och kolla på Idol.

Bye Bye Sweetie Pies!

Av Caroline Southstream - 6 september 2011 20:06

  För ett tag sedan ritade jag på ett par skor till min lärares kompis som fyllde 40 år. Hon kallades för Suss och verka vara en galen brud med många bollar i luften,spela billjard,älskar reptiler så detta blev min lilla tolkning till hennes personliga skor :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skor


Ovido - Quiz & Flashcards